Glamorous weekend

Hej kompisar!
Jag vill bara börja med att tala om att det känns väldigt givande att blogga när jag har dubbelt så många läsare när jag inte uppdaterar. Snälla, bättra er. Jag vill ha läsare när jag uppdaterar och inte tvärtom. Shape up!
I och för sig nöjer jag mig med läsare över huvudtaget.


Söndag igen och en trevlig helg har passerat. Jag har inte haft allt för mycket för mig måste jag säga.
Jag har spenderat tiden fre-sön i Rånäs, och det har inte skadat alls.
Har bara umgåtts med härliga Agge, svägerskor och man. Mycket trevligt.
   Igår skulle vi ha en riktig friluftsdag var det planerat, med korvgrillning och röjning uppe på gården i Norrby.
Jag fick vårkänslor så det sprutade.. Dessa hade eventuellt varit mer påtagliga om jag inte sett snö vart än jag såg.
Korvgrillningen blev förflyttad till jaktstugan där den istället blev kokt. Det visade sig vara rätt svårt att göra en brasa med blött ris. Konstigt. Den satt hur som helst på sin plats. Korven alltså.
   För att öva på mitt skytte fick jag panga lite med karlns salongsgevär. Han påstod att mina "träffar" på tavlan var i spridda skurar. Jag tycker jag ska ha en eloge för att jag ens träffade det pyttelilla pappret.
Tråkigt nog blev inte detta moment förevigat, då jag är den enda kapabel till att hantera kameran tydligen. Anyways, det var en trevlig dag på landet helt enkelt.


Detta är gårdens enda ko. Hon är en highland cattle och heter Emma.


Här är några "coola" grenar. Det visade sig att de såg tuffare ut i verkligheten.

Ungefär så har min helg sett ut. En vanlig helg, men himla trevlig. I all sin enkelhet.
Nu ska jag göra något vettigt och vänta på Beck.

Tack & hej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du glömde min lek :O jag var ju grym. Hur långt hann jag? 2 steg?

2009-02-08 @ 23:27:15
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sluta kaxa och gör en kick ass header åt mig istället :)

2009-02-09 @ 16:17:02
URL: http://improveme.se/emskling
Postat av: Emelie

Underbart.. optimal storlek: 650 * 200 px. Rocka loss nu och make me pretty.

2009-02-09 @ 16:37:32
URL: http://improveme.se/emskling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0