Dear jesus

God afton kära läsare.
Jag har haft en trevlig och lärorik kväll.


All min energi går dock åt till att lära mig alla dessa saker som man måste kunna. Det är lite surt. Men jag får se det som en investering. Jag kommer att ha all denna fakta i mitt huvud för resten av mitt liv. Jag kommer att fungera som ett levande uppslagsverk. Eller det är jag nästan redan. Jag vet det mesta. Inte så värst mycket om geografi kanske, men det tycker jag inte att man behöver kunna.

Planerna för morgondagen är dessa:
09:00 - 13:00 - Jobba
13:00 - 13:30 - Lunch i min ensamhet
13:30 - 16:00 - Mer jobb
16:00 - 00:00 - Kvalitetstid med familj, pojkvän, hundar och häst. Plugga.


Låter som en kanondag eller hur? Kanske inte, men jag tycker om det. Jag gillar att vistas i min bubbla och bara i min bubbla.

Nu ska gaddarna borstas och sen ska jag bli djupt försjunken i min bok pånytt.
Hörs i morgon!


En über charmig bild på mig, om jag får säga det själv.

Kommentarer
Postat av: Jolly

Du måste läsa twilight böckerna!

Fast du kanske redan har gjort de ;)

2009-02-24 @ 00:20:52
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: Jolly

Jag har varit fast i tre veckor nu och är på tredje boken! :)

2009-02-24 @ 13:44:24
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0