Brighthead?

I ett försök att driva lite tid beslutade jag mig för att göra Mensas IQ-test. Jag är rätt smart.

Jag förstår dock inte hur man kan bestämma en människas IQ genom ett test via datorn, men det är säkert skit bra!
Man kanske kan vara smart utan att kunna se mönstret? Så tror jag iallafall.
Mitt IQ är hur som helst 103, för er som är intresserade. Jag är tydligen smartare än 58% av befolkningen. Det kan jag visserligen tro. Observera att man måste ha ett IQ på 131 för att vara kvalificerad för Mensa. Det är bara 2% av Sveriges befolkning som har det.

Dessutom verkar Mensa vara världens tråkigaste nätverk. Tur att jag inte är smart nog att joina.


Jag är så smart att jag fotograferar grusvägar. Det du!


Kommentarer
Postat av: Annlo

Haha! Jag fick också 103! Wohooo ;)

2009-04-03 @ 11:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0