Söndag

Den här söndagen har verkligen levt upp till alla förutfattade meningar jag har om söndagar.

Vaknade av klockan 07:00, dags att ge hestapollarna frulle. Gick ganska snabbt. Jag var dock allt för trött så tidigt på morgonen för att starta min dag, så jag beslöt mig för att gå å lägga mig igen. Vaknade med skuldkänslor 13:00. (Fattar inte varför jag får skuldkänslor när jag sover för länge, vem är jag elak emot liksom?)
Beslöt mig för att sola, svirade om till bikini och slängde mig i en solstol. Nej, det var för varmt och klibbigt. Jag gick in och hade absolut ingen aning om vad jag skulle göra. Så jag gjorde ingenting.
Helt jävla värdelöst. Till råga på allt känner jag för att döda de allra flesta idag. Hur jävla arg som helst.
Värdelös söndag helt enkelt. Och dagen är inte ens slut än. Man kan ju anta att det blir värre.
Ser ut som att det ska bli regn nu också, det känns inte roligt alls. Man kanske kan andas då iofs, det är bra.

Well well, ska pallra mig upp till Maestro snart och hoppas att han är snäll. Annars kommer jag säkerligen vilja ha ihjäl honom också. Tur att jag inte är långsint, det hade vart jobbigt.
Sen ska jag åka till Bobbo och hoppas att han är snäll med mig. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0