Bajstisdag

Jävlar vilken värdelös dag. Någon som är beredd att hålla med?
Sol, regn, sol, reng, sol, hagel, sol, regn, regn, regn, regn.
Helt jävla värdelöst.


Nu kanske ni tolkar mig som en negativ person, det är alldeles riktigt.
Hade endel planer för denna tisdag, men som alla gick i stöpet pga av det typiska-Sverige-vädret. Skit.
Vart väckt i morse av ett jobb-samtal och detta gjorde mig glad. Har hela tiden intalat mig själv massa saker för att göra mig lugn. Idag vart det på riktigt. Nice.
Rykten om välkvalificerade webbassistenter sprider sig. Hahaha jag är en webbassistent. Jag gillar det. Jag kanske måste göra några visitkort. Det vore proffisionellt.
Förresten så kanske inte hela dagen blir en bajsdag..Mamma har gjort lasagne som jag ska smälla i mig senare..med en ljuvlig sallad tror jag..om jag orkar göra någon..Sen ska jag hänga med Maestro, han har nog saknat mig..Jag känner det. Efter detta är det ju faktiskt en fantastisk tv-kväll ikväll. "Gossip girl" och "Desperate housewives". Unbelievable!

Dagen är bra. Trots rubriken.

Förresten måste jag berätta medans jag kommer ihåg att Bäbis fyller 1 år den 30 Maj. Grattis till henne i förskott! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0