Fredag!

God morgon!
Jag har sovit grymt skönt inatt. Skönt att kunna vräka ut sig i hela sängen! ^^
Drömde dock hemska drömmar om björnar igen..Jag förstår inte vad det betyder.
Om någon vet, vore jag väldigt tacksam om jag fick veta. Det är inte precis första gången dessa jävla djur besöker mina drömmar heller. FY! Aja, sov skönt bortsett från det iallafall, det är bra! =)
Har inte så väl etablerade planer idag. Ska jobba lite, chilla lite (det är trots allt fredag) och sådära..Städa skulle jag iofs också behöva göra. Jag kanske gör det sen. Vi får se.
Nu ska jag sätta igång med arbete.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Max

jag brukar också drömma om björnar :O
Bilda klubb?

2008-03-28 @ 19:36:54
URL: http://maxl.blogg.se
Postat av: annlo

Jag drömde att jag vred käken av en björn en gång. Vad drömmer du?

2008-03-29 @ 19:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0