hit och dit

Ja, det har den här dagen gått ut på. Att flänga runt runt och kring kring.
Jag är en dålig stressare. Men det gick ganska bra ändå måste jag säga. Planeringen stämde ganska bra.
Vaknade vid 11, klev upp och käkade frulle..vid ett fick jag bilen av mor, stack upp och fixade i ordning allt i stallet för kvällen..åkte hem, duschade, sminkade mig och hämtade min mor 16:00, skjutsade hem henne, stack direkt och hämtade tina, för att ta in hästarna. Efter det lämnade jag av henne hemma hos henne, och begav mig hemåt för att ta på mig vettiga kläder, efter att jag gjort det åkte jag tillbaka till tina för att plocka upp henne och david för att sticka till faringe och shoppa, vi var där typ tills det stängde klockan åtta, körde tillbaka hem till rimbo, lämnade av tina och david, fortsatte själv hem för att lämna inköpen och kasta i mig en banan..sen var det bara att slänga mig in i bilen igen för att åka till rånäs och fira robin som fyllde år. grattis till honom.
Nu är jag dock hemma igen, och det är skönt..hur trött som helst..det vill jag understryka.
hihi, vad fyndig jag var där ^^
Jag är en jävligt skojjig människa jag..det är bra!
Nu ska jag sova, och jävlar vad nice det ska bli, och jag ska sova länge i morrn, hoppas nån är avundsjuk =P

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0