20 december

God afton.
Denna dag har jag genomlevt, knappt.

Vaknade för sent, till och med för att vara helg. När jag gör det har jag en tendens att vara trött och grinig hela dagen. Denna dag var inget undantag. Tjurig, gnällig och trött.
Jag måste påstå att jag har svårt att stå ut med mig själv sådana dagar. Inget roligt.
Nu på kvällskvisten har jag pysslat lite med julklappar och det är förvisso väldigt mysigt. Då och då får jag ett dampskov och stressar upp hundarna, som troligtvis vill äta mig vid det här laget. Jag har överseende med det. Jag förstår dom.
Nu sitter jag och tittar på Harry potter - fången från azkaban. Det är en sån mysstämning som infinner sig när man tittar på just Harry Potter. Konstigt nog. Jag är inte direkt ett jätte stort fan av dessa filmer men dom är mysiga, så för den sakens skull kan de vara klart sevärda.

Snart är det julafton hörrni, är det bara jag som emellertid glömmer av detta faktum? Troligtvis inte.
Jag har, som tidigare sagts, vuxit upp nu, och är inte alls lika barnsligt engagerad som förr över denna högtid. Tåkigt nog kanske.

Nu, tillbaka till Hogwarts.

Kommentarer
Postat av: Becca

Får jag fråga hur du har fått till din super snygga blogg?

2008-12-20 @ 22:48:08
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Annlo

Vad fint du har fått det :)

2008-12-21 @ 12:43:18
URL: http://whiteportion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0