Ekonomisk oberoende

Näe, det är minst sagt en lögn men jag skulle verkligen behöva vara det. Jag får för mig att det skulle göra allt så himla mycket bättre.. Kanske inte men det känns så. Verkligen.

Kvällen såhär innan löning mår jag jätte bra. Det brukar jag alltid. "Yes! det gick ihop sig den här månaden också!" tänker jag. Herregud, pengar är ju en världslig sak egentligen.. Huvudsaken är ju att man mår bra. Att alla mår bra. Jag mår bra. Ärs, vad tråkigt det blev nu.. Till råga på allt fick jag reda på igår att jag betalat för jävla mycket pengar för Bosses kastration.. Det gör mig arg. Jätte arg. Om jag hade haft 3000 spänn att kasta i sjön hade jag inte brytt mig, men nu är det ju inte direkt så. Surt!
Jag ska hur som helst bli rik när jag blir stor. Alternativt få Bobbo att inse att han måste bli rockstjärna. Kan bli svårt dock.

Vilket skittrist inlägg det här blev.. urs.
Nu ska jag titta på "Norska hollywoodfruar". Kanske är det sevärt.

Later.


Här får ni en bild från julbaket i brist på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0