Tid köpes

God afton, kära bloggläsare.
Jag vill bara meddela att detta inlägg inte kommer att bli något världsligt.. Så om du inte vill lägga din tid på helt onödig text kan du sluta läsa här.


Jag har haft en kanon helg! I fredags umgicks jag med svärmor, svägerska äldre och Agge.. När jag ledsnade på dom for jag iväg för att växla ett par ord med min kärring. Det var trevligt och givande.
I lördags blev det häng med svägerska mindre och Agge, det var sjukt trevlig.
Idag har jag väl inte gjort så mycket å andra sidan, men det känns inte som att det gör så mycket. Helgen har varit trevlig ändå. Det finns ju dock en nackdel med trevliga helger; De har en tendens att passera innan man ens hinner blinka.. Så är fallet nu.. Tankarna nu: Vad hände med fredag och lördag? Skumt..

Morgondagen är planerat som följer:

09:00-13:00 Jobba
13:00-14:45 Lunchmöte
15:00- ?  Visning på lägenhet
19:00-21:30 Jägarexamens kurs


Behöver jag nämna att jag redan är trött?


En ohyggligt graciös pose i soffan.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Alltid lika charmig. Se till att skicka bilderna nu ;)

2009-03-08 @ 23:56:38
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0