Prövotid

Idag gott folk, går min prövotid på körkortet ut. Det känns för jävla bra!

Kan inte riktigt förstå att jag bara haft körkort i två år. Känns som att jag är född med bilkörningen. Konstigt.
I och med min två-års dag firade jag genom att skjutsa far till Arlanda och hittade hem alldeles själv. Ni som känner mig vet att det inte är något som händer varje dag. Jag färdas gärna med bilen till stallet och hem, till rånäs går också bra, men sen räcker det. Jag är nöjd med mig själv.
Det kan vara så att man når en viss mognad när man haft sitt körkort två år. Det måste vara så. Jag känner mig så sjukt mogen alltså.

Kan jag få en sån här?

Kommentarer
Postat av: Annlo

Aaah! Vad glad jag blir för din skull! GRATTIS GRATTIS! Du är en mycket mogen och vuxen kvinna nu Hanna och jag är jätte imponerad att du vågade! =)

2009-04-03 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0