Motvilja

Goddag.
Jag känner mig förbryllad. Det känns inte som lördag. Det brukar alltid annars kännas så väl när det är lördag, men idag skulle det lika gärna kunna vara söndag.. Eller värre: Måndag!


Har egentligen ingen teori angående detta.. Kan möjligen vara så att jag sov för länge inatt och nu känner mig deppig och arg.. Söndagsbeteende alltså. Kan vara så.

Hur som helst har jag dessvärre planer för kvällen. Jag känner mig inte taggad för fem öre, men det kanske blir trevligt ändå. Jag har bestämt mig för att vara nykter. Det känns bra. Alla kommer förmodligen tycka att jag är en torrboll, men vi får se vem som mår bäst i morrn. För i morgon ska vi nämligen iväg till Goldwell och sitta hårmodell. Det kommer bli super. Bara jag inte blir svart och rosa i håret som sist. Ärs, det blir säkert skit bra!

Nu ska jag försöka tagga till utan någon som helst motivation.
Kastar upp en bild på resultatet i morgon när jag kommer hem.


Resultatet efter förra gången hos Goldwell. Snygg pose förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0