ett rop i natten

Hej i natten.
Av någon underlig anledning kommer min kreativitet smygandes när jag egentligen borde fundera på att sova.
Konstigt fenomen.

Jag tänkte kompensera mitt uteblivande bloggande med några bilder.



Inte världens roligaste bild kan tyckas, men den är beviset på inflyttningsfikat som ägde rum i lördags.
Det var himlans trevligt, och vi fick jätte fina prylar och blommor. Tack & bock!
Den fantastiskt goda tårtan till vänster har min morm gjort, hon är bäst!


Denna otroligt fina bukett mottogs på lördagen, plus en massa andra jätte fina saker..
Bilder kommer eventuellt senare.



En otroligt ocharmerande bild av mitt alterego.


Min situation just nu. Jag ska inte klaga så att säga. Det enda jag klagar på nu är alla ritualer som måste genomföras innan jag slutligen ligger med huvudet på kudden och låter denna dag gå till historia.
Sjukt trött. Men nu ska jag ta ut puppy så att åtminstone en punkt på listan är avklarad.

Auf wiedersehn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0