Bara måndag

Ja, som rubriken ger sken av har denna måndag bara varit en vanlig måndag.
Inga direkt spännande inslag som man kan känna en inre önskan om ibland.
Bara en helt vanlig dag.


Har inte haft allt för mycket att göra idag kan jag säga. På Jobbfronten har det varit otroligt lugnt. Har nästan hittat på grejer att göra som inte ens finns. Jag känner att jag behöver vara kreativ men kan ändå inte riktigt finna kreativiteten någonstans. Måste finna inspiration..Men vart börjar man söka?
Ska hur som helst på möte nu på torsdag. Hoppas på mer jobb och mer pengar. Bra skit.

Har också fått hem grejer så att jag kan börja med mina naglar nu, känns superskojjigt!
Ska göra lite provnaglar och kanske att jag plåtar och kastar in här. Men bara kanske.
Måste, på tal om det, köpa en kamera.
Då kan min fotografkarriär börja också, KUL!

Nu ska jag försöka finna kreativiteten.
Bye


Här är jag och min lovely. Avis på mina polisonger?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, vilken tur att det stod horse rider på ryggen annars hade jag kanske trott att du var ex. en moose rider. eller nåt

2008-10-01 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0