Vid liv

Godkväll människor.
Jag hoppas att dagen har varit till belåtenhet..Eller nej, det gör jag visserligen inte alls, eftersom jag inte är en speciellt vänlig människa. Jag hoppas iallafall att dom jag tycker om har haft en bra dag! ^^

När jobb-flowet tog slut har jag fasen inte gjort så mycket alltså..Det stör mig en aning.
Hade tänkt ta ut M på en sväng, men jag hade helt enkelt inte kraft till det. Tråkigt. Satsar på det i morrn istället.
Man får energi från ovan på fredagar, det är himla bra tycker jag. Detta gör fredagen till en väldigt produktiv dag.
Dessutom orkar man göra tråkiga saker på fredagar bara för att det är just fredag. Också bra!
Jag har inte märkt så mycket av min tidiga uppstigning i morse. Det kommer nog snart som ett brev på posten kan jag tro. Jompa kommer och strör sånt där sova-stoft i ögona på en. Skönt. Jag kanske till och med lyckas somna i tid? Vem vet.
Hade dock tänkt titta på "Debatt" alldeles strax. Blondinbella ska tydligen vara med. Ett battle mellan henne och Maria Wetterstrand känner jag att jag ba´inte kan missa! Hon må ha konstiga tankar, men hon är ganska tuff. Bella alltså.
Efter detta hade jag tänkt jobba nån timme också. Har en svag aning att det inte kommer att bli så mycket gjort i morrn, så jag tänkte jobba in lite. Brighthead!
Jäklarns vad jag var kreativ nurå! Vad har hänt?
Nu ska jag bara hitta nån chic bild att lägga in också, så kommer detta inlägget att se riktigt trevligt ut ^^

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0