Grå grå grå

Rubriken säger allt.
Den 17:e juni -08, en jävligt grå dag.
Inte nödvändigtvis vädermässigt. Bara rent allmänt. Har inte gjort nämnvärt mycket. Det stör mig en aning.
Älskar att ha många bollar i luften..Fast inte i den stunden alla är påväg att ta mark.
Det känns ungefär som att jag har myror i hela kroppen. Det skriker i mig efter saker att göra, sen när det kommer till kritan så orkar jag inte. Det suger.

Har inte varit så hektiskt på jobbfronten som jag kanske hade hoppats..Det blir iofs vad jag gör det till.
Jag måste också påstå att jag är arg på några människor för att dessa utelämnat mig mot min vilja.
Att ta ifrån mig det som betyder mest kan dom ju försöka med. As.

Oj vilket muntert inlägg detta blev..Det var inte direkt min grundtanke. Det blir så.


My beloved, handsome tjockis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0