Vad gör man..

Ja ni..Den här kvällen var ju..givande..eller nåt.
Herregud, såhär tråkigt har jag inte haft på länge..Vad hände med mina låga krav?!
Dom lämnade mig här i vardagstristessen..
Som ni kanske förstår så har jag i princip inte gjort nånting denna kväll.
Bara suttit vid den här datorn och chillat. Visst det är skojjigt och behagligt ibland, men inte idag!


Nu håller jag iallafall på att fixa film. Alla barn i bullerbyn! Jäklar vad skojjigt.
Den innehåller den här myskänslan man inte riktigt kan få nog av. Jag gillar den. Jätte mycket.
Vad glad jag vart nu. En liten strimma hopp i min annars så dystra kväll.
image157

Jag har ännu inte velat spekulera så mycket i morgondagen, men förhoppningsvis blir morgondagen bättre än dagen. Annars blir jag ganska nedstämd. Då kanske jag avreagerar mig på levande, eller döda ting. Sistnämnda vore bäst om jag själv får välja.
Men eftersom jag precis läste Annlos blogg och såg att hon hade fikaplaner med mig, så är det ju trevligt =)
Efter det hoppas jag att det finns mycket jobb som väntar på mig. Jag blir så rastlös såna här dagar då man inte behöver göra nåt. Det gör mig galen! Så massa jobb hoppas vi (jag) på! Det vore skojjigt att göra en insats liksom.
Annars så ser dagen ut som de flesta dagarna ser ut.. Tina kommer hem vid 5 och vi drar till stallet, kommer hem förhoppningsvis innan 20:00, då det i regel börjar nåt bra på tv:n..Sen går jag och lägger mig..typ.
Men det är skojjigt..eller nåt =P

Förresten så ska Tina ta med sig Weasel och lämna mig ensam i stallet med kärringen och gubben! =/
Det ska inte bli roligt nånstans! Men jag förstår henne..Och jag vet att hon kommer att få det hur bra som helst i det nya stallet..Där finns till och med vattenslang (!) ^^
Jag kommer hur som helst sakna hennes sällskap på kvällarna..

Nu ska jag utfodra fiskarna och de fyrbenta i bur.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0