Ur

Japp, jobbsamtalet är över och det gick jätte bra!
Jag är så jävla smart! Bright head no 1!
Måste visa min ohyggligt snygga och trevliga klocka som jag köpte för ett tag sen. Jag älskar den!



Nångång när jag har tråkigt ska jag plåta hela min samling och slänga upp här..jag kind of gillar klockor.
Nu sitter jag här och funderar om jag fått in lönen än..oroar mig lite måste jag säga..Det löser sig i vilket fall.
Jag funderar också på att lägga till med en irriterande dialekt. Det vore typiskt mig. Jag tror att jag ska hitta någon som klingar fint, men som man liksom inte blir tagen på allvar med. haha, det kommer bli en spännande följetång!
Nu undrar jag än en gång om jag har några pengar..Annars kan det hända att jag gråter en skvätt.
Jag känner otroligt mycket för att köpa något onödigt. Det är så himla skojjigt! Dels gör dessa onödiga saker livet ännu mer värt att leva.
Det är vackert väder ute idag. Och det är ju alltid skojjigt. Snart är det vår, och sen sommar. Jag tycker om sommaren.
Nu ska jag oroa mig för mina pengar i min ensamhet..eller jag ska kanske plåta mina raringar (klockorna) på en gång...det skulle vara ganska rogivande. Jag gör nog det. Så får ni beundra raringarna snart.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0