Tuttar

Japp, för det är just det detta inlägg kommer att handla om.
Jag drömde en mycket bisarr och märklig dröm igår natt. Jag skulle förstora brösten. Varför vet jag inte, och jag kan inte påminna mig att jag har någon hemlig önskan om större. Men jag skulle göra det i allafall.
Den inkompetenta "läkaren" som skulle utföra detta ingrepp var inte så värst begåvad kan jag säga..
Istället för att lägga snittet så att hålet blir så litet som möjligt, och så även ärret, gjorde två stora snitt runt varje bröst. Så att det vart som två ringar..sen liksom lyfte han av det övre, och la in inlägget..HAHA ^^
Så himla konstigt alltså! Sen sydde han inte fast den "lösa" biten han hade lyft på, utan han bara la det över inlägget..helt sjukt..så aah, inläggen satt inte fast så bra...haha helt galet iallafall, och nu har jag, om möjligt, ännu mindre lust att genomföra detta ingrepp...konstigt nog =P

image131
Could have been me ;)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fislo

Haha. Du funderar inte på att flyta tillbaks till drömmarnas värld och stämma den där usla läkarn? Få lite lyx och pengar. Jag är trött och fisig. Guten nacht!

2008-02-07 @ 21:12:01
Postat av: Emelie

Var han billig?

2008-02-10 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0