Tisdag

Hej.
Jag tror dessvärre att denna dag kommer att bli precis lika loj och tråkig som gårdagen.
Detta gör mig lite arg. Mycket egentligen.


Har alldeles för mycket underliga tankar som snurrar runt i skallen på mig också, det hjälper inte precis.
Annlos fika blev aldrig av..Hon dog eller nåt..Snackade nåt om att storasyster käkat citron..Det var ju tråkigt.
Den fikan hade nog kunnat rädda dagen..Men som sagt..Det blev inte av.
Så nu sitter jag här och tänker alldeles för mycket, på alldeles för oviktiga saker. Jag gör världsproblem av små bekymmer och det är inte vidare bra alltså.
Men jag kan inte säga det nog många gånger; jag tycker det suger att T ska lämna mig och Muff. Det känns hemskt. Jag har inte tänkt så mycket på det. Men nu när jag gör det så känns det förfärligt!
Det kommer att bli absolut outhärdigt! Jag vill inte!

Nu ska jag göra nåt vettigt..Eller nåt.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Fislo

Förlåt mig kära Hanna! Mamma ringde och jag var tvungen och följa med henne till Norrtälje, hon skulle fixa moppebilen. Sorry sorry sorry!!! :( Hoppas du inte tagit självmord. Imorgon, Im yours :D

2008-02-20 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0