Snart iväg..

Japp, nu sitter jag här nykäkad och mätt.
Jag gjorde underbara varma mackor denna torsdag..Dom blev ganska torra, men med lite juice var dom sugergoda! =)
Det har vart en aktiv dag, trots fikan med Annlo.
När hon hade åkt för att jobba satte jag mig genast för att få lite gjort på arbetsfronten jag också. Och det fick jag sannerligen! Det var en tysk text som skulle kodas, och den ska vara klar i slutet på nästa vecka, men gissa vad?!
Jag arbetade så frenetiskt så att den är klar redan nu =) Thats me!
Det känns jätte skönt.
Nu sitter jag bara och väntar på att högerhanden, Tina, ska ringa. Hon borde ha käkat klart vilken minut som helst nu, och då bär det av!
Btw så är det "Kustbevakningen" på dumburken ikväll, och jag ska spana in "Hunk-Nisse" ^^

Skriver mer när jag kommer hem!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0