jag, i tv?

Jaa, vem vet..
Jag funderar på att söka till "Frusna män söker kärlek", hahaha hur kul skulle inte det bli?!^^
Jag är övertygad att jag skulle göra succe. Norrland needs me!
Näe, men det skulle vara skojjigt iallafall..Jag måste ta till någon drastisk åtgärd..Jag vet bara inte vilken och hur.
Så småningom kanske jag vet.
Tittade på gaygalan en stund..Tyckte det var ganska tråkigt..såg inte hela dock, men det jag såg var inte skrattretande direkt..
Det är alltså inte mycket som är kul just nu..det mesta är bara bulle..Och min hunk är död, det suger..Varför just han av alla människor? aja..shit happends..
Nu ska jag tanka nån film som är sevärd..Förresten har jag inte ens så höga krav..den får vara skitdålig..men en film dock.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0