Jag är inte död!

Nej för satan, jag lever!
Jag har inte ens tänkt i de banorna må jag säga!
Jag har bara varit på kalas förstår ni. Det var trevligt.
Och artig som jag är tryckte jag i mig en HEL semla utan att grimasera!
Å det är ingen skit sak, när man som jag, hatar semlor.
För att ta allt från början;
Jag vaknade 11:00 av att klockorna började tjuta som galna.
Jag klev upp och åt frukost.
Min mor kom och hämtade mig och vi drog till n-town för att shoppa lite.
Det gjorde vi. Och trevligt var det..
Köpte mig en trevlig liten rosa sak..tröja, cardigan..kärt barn har många namn.
När jag kom hem käkade jag middag, och sen stack jag och T till stallet.
När allt var klart där uppe, och kamelerna var inne stack jag hem och fixade mig i ordning för att som sagt åka på kalas. Trevligt trevligt.
Nu är jag hemma igen och jag är helt sjukt trött..Som att ni bryr er..skitsamma..
Imorgon är det inte så mycket planerat..Ska färdigställa lite arbeten jag pysslar med och lite dylikt..Annars blir nog morgondagen som dagar är mest.

Nu ska jag sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0