Fredag

Hej bästa läsare.
Idag är det, till min förtjusning, fredag igen. Tack gode gud.
Dagen har inte innehållit massa spännande inslag, men det gör liksom ingenting när det är just fredag.
Planerna för denna dag var inte heller häpnadsväckande. Ta-dagen-som-den-kommer tänket tillämpades, och det tycks fungera ganska bra.
Att ha en hel dag åt att bara göra ingenting, det gillar jag. När man också vet att kvällen kommer att te sig exakt likadant, och man är inte ens i närheten att flippa ur för det..det älskar jag!
Att bara kunna unna sig själv av denna dyrbara tid..Ahhh..me like.
Igår kväll drabbades jag av någon sorts insikt/illusion/vision. Jag såg "The brothers Grimm" och JÄVLAR vad bra den var! Helt makalöst fantastisk! Jag vet att rullen inte är purung, who cares, den var guld värd!
Nu ska jag bara ägna kvällen åt lets dance, och höga tankar om ännu högre torn!

image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0