Föraktet stiger mig åt huvudet

Godkväll. Eller kanske good evening för att verka lite påläst. Hahaha man är fan påläst om man kan engelska. Det må jag säga.

Jag är hemskt anti ikväll. Inte skojjigt alls. Jag hatar let´s dance. Jag tycker att det är så himla töntigt, och jag finner inte alls ro att sitta framför tv:n som en och annan nörd.
Nu är det iallafall HJÄLP, det är ganska skojjigt. Jag finner dock inte ro att titta på det heller..Jag bara lyssnar lite i bakgrunden sådär..ni vet.
Nu ska jag tanka mitt cola glas...kommer snart...
Det var uppfriskande, försöker jag intala mig. Inte ens min cola smakar speciellt bra denna urtråkiga kväll.
Trött är jag också..det suger alltså.
Fasen vad negativ jag är just nu..Det är inte bra. Men ibland måste man få lov att vara det ju. Annars vore det konstigt.
Jag och Tina var iallafall ut på en härlig sväng på de fyrbenta idag. Den sista svängen med hon och Weasel i samma stall..Det suger.
Jag gjorde iallafall en skojjig beställning hos hööks nyss. Det gjorde min situation lite drägligare att leva i =)
Ärs, det här inlägget vart ju hemskt värdelöst..
Jag förstår om just du som läser inte finner något intresse i denna sörja av brödtext.
Men som jag brukar säga; det blir så ibland.

Nu ska jag göra något kul!
Hejrå!


Kommentarer
Postat av: Sofie

tack, jag verkar inte vara den enda negativa denna kväll... :)

2008-02-29 @ 22:04:19
URL: http://sofifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0