Sonntag

Hej alla pigga folk!
Idag är det söndag igen. Har funderat på det där länge, det blir snabbt söndag, men fredag känns det som att det aldrig blir. Hm..konstigt det där. Tåls att tänkas på.
Whatever, igår hade som sagt jag och Thösen chill-kväll med film och massa trevliga saker. Och det var verkligen trevligt. Vi såg världens bästa film! Eller iallafall disneys mest lyckade på sista tiden, en riktigt vacker film. RATATOUILLE! Helt fantastisk! Jag tycker så synd om alla som ser filmen men inte har någon råtta och jag själv kände mig så oerhört lycklig för att jag har två! =D Här är han, Remy världens underbaraste!

image64


Vi skulle har kollat på "Se upp för dårarna" också, men den filmen ville inte riktigt, så det fick bli Ratatouille och "Ja ä inte bitter" himla skojjig den också =)
Jag var tvungen att plåta tinas coola kanin, Våffel, den största chillaren i världen =P



Det tar verkligen på krafterna att titta på film, käka chips och godis. Men tröttast blev Wilda, hon var helt slut.



Hur som helst, en väldigt trevlig kväll =)
Nu på morgonkvisten (för mig) har jag vart upp och givit hästapållarna sin lunch, och det var väldigt rogivande måste jag säga. Snart ska jag till Ica med mor min, har lite ont om snus, det måste jag införskaffa.
Sen kommer Bobbo och vi ska mysa med film!  =)

Bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0