Så hungrig!

Jag är jättehungrig! Skulle kunna äta vad som helst nu. Övervägde att sätta i mig stekarna vi ska käka råa, men jag förstod hur dumt och desperat det skulle verka. Enbart därför avstod jag. My mistake.
Vi ska grilla och jag ÄLSKAR grillat, så jag ser fram emot denna måltid med spänning och förtjusning.

Jag har gjort lite nytta idag också, tro´t eller ej.
Jag gjorde rent till Mollan & Bäbis och badade dom, vilket dom inte uppskattar fullt så mycket som jag.
Efter detta när jag ändå var på gång passade jag på att göra rent i Sune och Sallys skål.
Bra av mig. Men jag är hungrig.


En klok person förtälde mig en gång att människan har en ringmuskel i ögat.

Over n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0