Mysiga söndag

Idag är det söndag igen. Och jag brukar inte vara sen med att spy galla över söndagar, men denna söndag har faktiskt varit hemskt mysig måste jag säga. Trots regnet som i stort sett fallit ner hela dagen, men det har liksom inte gjort så mycket, jag vågar nästan påstå att söndagen inte blivit mysig utan regnet.
Jag hatar regn i vanliga fall, jag är säkert inte ensam om det.
Anyway, jag vaknade 11:30, hemma hos bobbo, vi låg å sträckte på oss och vaknade till i en kvart kanske, så skönt alltså. Sen gick vi ner och käkade frulle, jag drack ett gott glas oboy, inte riktig oboy, utan budget, men den var mycket god. Sedan skulle Bobbo´n ut och snickra garage, då hjälpte jag till och bära plankor. Bar visserligen bara 4 st, men ändå =) sen gick jag in och tittade på TV. Så himla simpelt, men ändå så himla mysigt.
Sen beslöt jag mig för att åka hem till rimbo, så jag gjorde det. Mysig biltur också. Sen kom jag hem och tittade så att allt var bra och det var det givetvis.

Pappsen hade bränt ut en massa film, så jag tittade på "Beck - I guds namn" himla bra var den faktiskt.
Nu sitter jag här och resumerar min dag, himla mysigt det också :P haha eller inte.

image23

Måste berätta om en diskussion jag, min svärmor och svägerska hade igår kväll. Ganska intressant.
Den handlade om främlingsfientlighet, och jag kan diskutera det i flera timmar. Om jag hade mer makt skulle jag göra världen till ett bättre ställe att leva på. Men jag är bara en liten flicka som ingen lyssnar på. Tragiskt nog.
Folk är så trångsynta och dumma ibland (oftast). Jag tycker så mycket inom det ämnet måste jag säga.
Jag är både ond och god. Jätte konstigt, men jag vill inte skriva mer om det här, då stängs min blogg, och det vill jag inte.

Baj

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Å vad skönt med en BRA söndag...Jag gillar inte heller söndagar..onödiga!!
Ha en fin kväll!

2007-10-14 @ 17:39:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0