Gamla gubbar & smink

Jag blir så himla arg på en viss farbror, fast egentligen GUBBE som jag har att göra med.
Man kan inte bete sig som han gör, inte vid vuxen ålder. Det funkar inte nånstans.
Han blir sur nu över saker som hände för ett halvår sen, inte ens jag är så långsint. Jag tror inte att man mår bra av det. Stackars gubbe då. Jag blir iallafall lite sur, eller mycket.

Skit samma, jag rotade fram allt mitt smink, och det vart en del.
Himla skojjigt med sånt skit tycker jag. Jag mår liksom bra av vetskapen om att jag har det. Känns för jävla bra måste jag säga! Den där gröna maskaran som är med på bilden kan vara den sämsta jag provat någonsin! Helt värdelös! Om någon har något tips på en himla bra maskara som liksom lyfter fransarna rejält, så får vederbörande väldigt gärna delge mig tipset =)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0