Torsdag

Det är inte helt lätt att komma in i jobbläge när Loke å Robin är hemma. Jag vill ju liksom bara hänga med dom istället för att sitta framför den här tråkiga datorn å jobba, men jag anstränger mig och det går rätt bra ändå. Som tur är har Robin myror i brallorna och kan inte bara sitta hemma.
 
På måndag morgon är det dags för inskolningssamtal på dagis. På tisdag drar själva inskolningen igång. Får se om både jag och Robin är med, eller om jag försöker hålla mig hemma å jobba. Pengar är ju ändå rätt bra att ha. Får se hur vi gör. Veckan därpå går ungen på dagis liksom. Hur konstigt är det?! Tror det kommer passa honom som handen i handsken, men det blir konstigt ändå.
 
Igårkväll var Sanne & Alex förbi på kvällsfika, hur trevligt som helst som vanligt. Dom har hittat ett drömhus som dom är intresserade av. Jag flyttar nog in där, så himla fint!
 
Nu ska jag pyssla vidare med jobb, måste försöka hitta en smideskrona till vardagsrummet också.. Mycket med det där..
 

Min fantastiska unge.                                 Foto: Johanna Thörnqvist
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0