Oj vad längesen..

Det var sannerligen inte igår jag skrev här och jag måste påstå att det hänt endel sen sist och att min tillvaro vänts upp och ner.

I vecka gav jag min sista uppdatering och nu räknar jag äntligen inte veckor längre. Prinsen var beräknad att kika ut den 29:e juni, men behagade vänta tills han blev uttvingad den 15:e juli. De längsta två veckorna i våra liv.
Nu är han iallafall hos oss efter många om och men. En fantastisk tid har vi haft tillsammans jag och min lilla familj. Blir varm i kroppen när jag tänker på att jag har så många år framför mig tillsammans med min fantastiska lilla grodpojke.

Ska försöka skriva ner min förlossning för de som är intresserade. Återkommer med det!
Fantastiska unge!

Kommentarer
Postat av: Max

Stort grattis till den lille! :D

2012-09-05 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0