Tisdag

Goddag läsare.
Jag har måndag idag också.. Vet inte varför. Trög i huvudet och allmänt slö.

I morgon är det sista dagen för min praktikant. Ska bli ganska tråkigt tycker jag. Har varit väldigt trevligt att ha någon att snicksnacka med på dagarna. Jag tror jag ska ta ett snack med henne när hon slutat skolan. Det är möjligt att vi kan starta något ihop. Det vore skoj. Man får se helt enkelt.

I övermorgon drar jag till fjällen för första gången i hela mitt liv. Jag vill inte. Jag känner att jag kanske kommer att skada mig allvarligt, eller kanske till och med dö. Man får se. Jag satsar på att se glassig ut på afterskin tror jag. Det kan va nå´t.

Nu ska jag arbeta vidare. Kul inlägg för övrigt.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Max

Glöm inte hjälmen!

2011-03-29 @ 15:01:33
URL: http://forstkramasvisensovervi.blogg.se/
Postat av: Jolly

Klart vi försöker starta något när jag tagit studenten! ;)

2011-03-31 @ 15:40:44
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0