Storm

God afton gott folk. Det stormar ute. Ganska mysigt sålänge man inte behöver ge sig ut i det.
Luckorna i spisen började slå mot varandra och jag befarade att det var en muterad monster råtta som tagit sig in, men det var bara vinden. Otäckt.

Tittar på dokumentär om folk som har vilda djur som husdjur. Det får de sota för kan man säga. Suckers.
Nu måste jag snart sova. Värsta stunden på dygnet. Ett sånt nedrans nederlag att behöva sova.. Jag hatar det!
Kan ha att göra med att jag är en nattuggla.. Sover mer än gärna tills långt in på dagen och har så gjort hela jul ledigheten.. Jobbigt när klockan ringde i morse? Jupp, ganska.

Förresten längtar jag till sommaren ohyggligt mycket. Och jag hatar snö.

Tack för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0