Bra funktion

Hola people.
Ni kanske tror att jag har fått slag eller nåt. Jag tänker givetvis på uppdateringen. Som senaste tiden har varit bedrövlig. Men näe, jag har inte fått slag.

För att uppdatera nyfikna: Snart är vårat hus redo för oss! Finally. Byggubbarna har äntligen fått fingrarna ur röva och börjat bygga ihop köket igen. Det tråkiga i hela historien är att vi inte tagit några bilder över huvudtaget. Det känns lite tråkigt. Man har liksom inget att jämföra med. Vill dock minnas att min svärmor filmade.. Det är bra.
Hur som helst, snart flyttar vi alltså igen, och denna gång till vårt alldeles egna hus. Det är fantastiskt!

Eftersom jag inte har någon bild på huset så bjuder jag på en charmig på bröderna brothers.


Bo Einar och Mr. Mögli

Kommentarer
Postat av: elin

åh, så söta! ^^

2010-11-06 @ 18:38:23
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0