Återskapande

Godkväll världen.
Idag har jag haft en fantastisk dag.


Imorse när jag vaknade for jag iväg hem till svärmor för lite efterlängtat poolhäng.
Det var sjukt härligt. Hon servade med melon och loka. Bättre går inte att få. Det var dock en aning kyligt i poolen, men med tanke på värmen var jag så illa tvungen. Dog nog litegrann inombords när jag doppade mig, men det var det värt.
Senare på kvällen tog jag och Bobbo våra fyrbenta vänner och åkte till sjön. Mr Mowgli uppskattar inte alls att bada särskilt mycket. Han glider mest omkring i strandkanten som en och annan kärring. Bo däremot, herregud vilken badhund. Han verkligen badar. Simmar runt och har sig. Skojjigt att se. Han blidde dock lite kall där efter en stund, så vi åkte hem. Väl hemma sprang han runt och kissade på golvet. Han mår inte bra. Har fått en släng av urinvägsinfektionen igen misstänker jag. Jobbigt hur som.
Tro´t eller ej, men jag är färdig med jobbtexten också, tror den kan bli en riktig succé. Den ligger väldigt rätt i tiden, så det ska bli spännande att se.
Herregud vad jag skriver om ovärldsliga saker, nu får jag ta och skärpa mig.


En bild på självaste mig när vi var och pangade duvor förr-förra veckan.


Kommentarer
Postat av: Josephine

ääääntligen! update liksom ;)

ååh vad bra att du är klar med texten, får jag läsa slutresultatet också kanske? ;D .



oh, gillar bilden! :D

kraaam

2010-06-29 @ 23:55:46
URL: http://josephinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0