Hatar känslan

Mors. Jag mår väldigt bra om ni undrar. Mår för det mesta väldigt bra. Jag blir glad för småsaker och iofs rätt upprörd för småsaker också, men det är bra. Men nu precis upptäckte jag vad jag inte tycker om med julen, (för jag tycker faktiskt om julen väldigt mycket.) När allt är över. Det är känslan jag hatar.
När man är påväg hem på julaftonskvällen, eller när alla åker hem. Det är så jädrans tråkigt! Man har längtat till julafton rätt länge, och sen på några timmar är allt bara över. Poff. Det suger.
Sen kan man ju iofs se fram emor nyårsafton, men det blir bara ett himla supande. inget för mig. Kan ju va rätt trevligt ändå, men ändå inte samma sak som julafton.
Well well, skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Bra att du kommer in nu då ;D ja, himla söt är Bo! Och även Jerry, fy tusan så söt liten sak! Hur mår du då? Lääänge sen nu! Får väl ta mig upp och hälsa på er någon dag, käka lite midddag osv ;) kraam

2010-12-21 @ 22:53:28
URL: http://josephinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0