Vad hände?

Hej människor/människa.
Jag funderar på vad som egentligen hände. I början av sommaren hämtade vi en liten knubbig dunboll.

Såhär såg han ut:

Och nu ser han ut såhär och är inte alls knubbig och dunig:



Det konstigaste är att jag inte ens märkte när han blev stor. Det är lite skrämmande.
Jag tror fortfarande att jag kan bära omkring på honom. Märker att nå´t har hänt när det känns som att jag ska bryta ryggen. Urs, tiden går för snabbt.

För övrigt var jag och min karl i skogen igår. Han skulle plocka kantareller. Han hittade super många! (20st) haha.
Jag däremot förstod att det inte fanns så mycket svamp att finna så jag satsade på lingon.



Har ingen aning om vad jag ska med dom till, men jag kommer säkert på nå´t.

Nu ska jag återgå till jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0