För att jag älskar mitt jobb

Hej alla positiva människor!
Inte hej till negativa människor. Hej då till dessa.


Jag känner mig sjukligt positiv idag. Kan inte förstå varför egentligen. Det mesta är strulit men det verkar inte bekomma mig.
Snoret forsar ur snoken, det känns som att kroppen åldrats 30 år på en natt, och det ser allmänt jävligt ut här hemma, men det liksom gör ingenting. Jag gillar den här dagen.

Jag vill också passa på att tala om hur mycket jag trivs i min arbetssituation! Helt galet.
Det är en miljon saker att göra och då trivs jag som mest. Jag bara sitter här och myser när jag lägger ut årsstämmohandlingar (som jag förövrigt lagt ut typ 500 ggr innan) bara för att dessa slutat fungera.. Men det gör inget, för jag älskar mitt jobb!

Nu ska jag fortsätta jobba och trivas.

Borde jag lägga in en bild? Det kanske jag borde. Ska se om jag hittar nån.

Det fick bli en älg från kolmården. Kul bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0