Utmattning

God förmiddag.
Jag har egentligen inte så mycket viktigt att delge er. Inte något vitkigt alls egentligen.


Jag kände dock att jag är tvungen att uppdatera för att hålla denna blogg någorlunda intressant.
Jag har konverterat från att vara kvällsmänniska till att vara både kvälls- och morgon människa. Det känns ohyggligt jobbigt. Normalt börjar jag leva efter 18:00 och nu lever jag inte alls skulle man kunna säga.
Jag vandrar runt i en konstig verklighet som en zombie liknande varelse. Allt är den förbannat söta och obstinata hundens fel. Han vill inte sova när jag vill sova. Ni förstår problemet va?
Min tid är nu mellan 00.00 och 04:30, och då ligger jag i djup dvala, sover som en björn i ide.

Om någon vänlig själ vill skänka några monster energi drink till mig så går det bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0