Hairday

Anledningen till att jag inte bloggat är inte att jag blev ohyggligt ful i håret hos Goldwell. Det blev jag inte. Tvärtom. Riktigt schysst frippa.

Jag bara orkar inte ta kameran ur väskan, leta fram sladden och föra över bilderna till datorn. Det är så fruktansvärt jobbigt. Egentligen inte, men för stunden är detta fallet. Jag orkar inte, och jag bryr mig inte nämnvärt heller.

I ett desperat försök att göra denna tisdag till en bra tisdag beslutade jag mig för att titta på "Maria Larssons eviga ögonblick" och herregud vilken innehållslös sörja. Tisdagen är alltså inte ett dugg bättre. Synd.

Nu ska jag göra nå´t viktigt säkert.

Kommentarer
Postat av: Jolly

sv: har du? :O oh gud, jag har bara D50..

2009-03-24 @ 19:04:01
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0