När planerna försvinner

God morgon läsare. Har ni sovit gott?

Idag var planerna att jag skulle på lunchmöte klockan 11:00 och därefter jobba. Det blev ändrade planer då chefens dotter blivit sjuk. Hoppas att det inte är något allvarligt.

Jag får istället fördriva min tid med jobb och annat. Hade eventuellt tänkt göra något åt min design också, men som vanligt brukar min kreativitet vara som bortblåst vid dessa tillfällen. Vi får se hur det går.

Har jag förresten nämnt att mitt nya liv börjar idag? Jomen, det är sant. Jag ska bli slank och fin, det behövs.
En bra början är att plocka bort allt mjukt bröd och bara käka hårt. Mjukt bröd kan ju förvisso också vara nyttigt, men jag har en tendens att bara äta vitt. Så nu blir det hårdbröds-diet. Denna gången har jag planerat att lyckas.


Såhär såg jag ut för några år sedan..

Kommentarer
Postat av: Annlo

Hanna, jag tycker att du är fin precis som du är.

2009-01-12 @ 16:24:54
URL: http://whiteportion.blogg.se/
Postat av: Jolly

Gud vad långt hår du hade! :O

2009-01-14 @ 22:51:37
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0