Mentalt blockerad

Hej bloggen!

Igår blev Mr.B stor pojke och detta firades som sagt med restaurantmiddag. Det var mycket trevligt och gott.
Fläskfiléroulader med fetaoströra, rödvinssås, tsatsiki och klyftpotatis. Det var inte dåligt må jag säga. Himmelskt gott!
   Min gåva till karln var en himla snygg klocka. Det roliga i det hela är att han gjort klart för mig sedan länge att han inte vill ha någon klocka. Han fick en ändå, och han verkade nöjd med den. Han kanske bara låtsades, men det nöjer jag mig med. På lördag blir det riktigt kalas med mycket folk, det ser jag fram emot! Då ska jag stolpa runt i mina röda darlingar, dom kommer göra succé, det är jag övertygad om! Resten av gala outfiten är dessvärre väldigt vag, har inte riktigt bestämt mig, men något skall jag nog finna.

Jag trivs inte med designen här på bloggen.. Måste ta mig an den. Jobbigt.

Nu tillbaka till jobb.

Later


Kommentarer
Postat av: Jolly

om du inte orkar göra om bloggen så kan jag göra det (a) ;)

2009-01-22 @ 18:24:34
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: Jolly

jo jag är smal, men har putmage ;) och den vill jag inte ha! (a)

2009-01-22 @ 19:15:27
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: Jolly

Jaa, men liiite smalare kan jag bli (a)

Men jag ääälskar att göra om bloggar så det är klart jag ger mig på din om du vill :)

2009-01-22 @ 23:33:00
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0