Konsten att visa uppskattning

Hej kära läsare. Jag vill börja med att visa min uppskattning till er. Ni sviker inte trots min usla uppdatering. Det känns värt att leva för.

Anledningen till att jag inte uppdaterat ofta lyder: Har inte den blekaste. Har troligtvis känt att jag inte haft något att komma med. Och troligtvis är det sant också. Det råkar ju nämligen vara så rätt ofta. Tragiskt nog, kanske. Hur som helst, jag ville bara låta er veta att jag minsann är vid liv fortfarande, även om jag höll på att dö av pin när blonda Bella dansade igår. Hon var skit snygg, men näe, hon var ett skämt. Go Morgan!

Idag har jag fördrivit tiden med shopping för ovanlighetens skull. Det mår jag bra av. Jag ska börja spara mina kvitton nu, och se vilken summa jag är uppe i om ett år. Det vore superskojjigt att se! Det tycker ni med, det vet jag.
I vanlig ordning skulle jag kunna utlova några bilder vid ett senare tillfälle men vid det här laget vet ni nog att jag aldrig håller dessa tomma löften, så jag planerar att inte ge något denna gång.
Kan egentligen inte förstå det jobbiga i att fota några plagg, men det känns så himla omständigt på nå´t sätt.
Sedan kan jag tycka att ni väl egentligen skiter fullständigt i vad jag köper. That´s the resonemang.

Ikväll ska det bli movienight hos min karl. Det blir kul.

Tack & hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0