Inte

God kväll trogna läsare.

Idag har jag inte vaknat 06:30 och varit pigg som en lärka, jag kände mig heller inte utvilad.
Jag åt inte någon übernyttig frukost som skinkrullar med keso och något torrt nyttigt bröd. Jag tog heller ingen kaffelatte to go när jag skulle till jobbet. Jag har inte längtat till mitt glassiga kontor med supersnygga arbetskamrater. Jag har inte lunchat med någon vän på Foam, där jag ätit någon konstig sallad. Jag hade ingen galapremiär planerad för kvällen och telefonen har inte gått varm.

Verkar jag bitter? Närå.. Inte så värst.
Någon sa idag att jag inte har något liv. Förnärmad som jag blev snabbade jag mig på att kasta ur mig; det har jag visste!
Haha, ganska roligt. Näe, nu nischar jag mig själv som en ensam, bitter människa igen. Det måste jag sluta med. Det är faktiskt inte sant.

Nu orkar jag däremot inte skriva med bara för att tillfredsställa er önskan. Bad for you.

hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0