Gästblogg; Linnea

Hallå på er!

Idag har vi filmkväll hemma hos mig och min pojkvänn david, med våra vänner hanna, alex, robin och rikard. kollade nyss på american poop movie den var ganska rolig, försökte hänga med så gått det gick men det var mycket snack runt omkring. (det är alltid svårt att sitta tyst en hel film.) Nu har vi satt på en annan film, uppfattade inte namnet men den värkar ok.

Ni har säkert läst att Hanna har blivit besatt av den heliga graalen, hon blev det efter att ha sett Da vinci koden, jag tycker också att den är grymt bra så vi har bestämt att vi ska ha en hel dag med film och forskning!!! kanon kul!!:D

Nej nu måste jag återgå till filmen, var kul att gästblogga lite har alltid varit väldigt skeptisk till det men det var helt ok.
Ha det bra!

Puss å Kram
Linnea

Hanna och jag
                                      Hanna och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0