Devils tuesday

God afton bloggen,
Jag har en trevlig kväll i all enkelhet. Det är mysigt.


Jag har haft en lång dag idag också. Allt för mycket saker som måste göras och allt för lite ork och tålamod.
Mitt rum tex. Det är tusen saker överallt och det ser för täääskigt ut alltså, men jag orkar inte. Och jag vet att om jag skulle ta mig i kragen och sätta i gång en städning så skulle jag fastna i nå´n låda med skojjiga saker och sen skulle jag inte orka mer. Förra veckan fick jag för mig att jag måste städa skrivbordet här, det tog 3 timmar, inte okej. Av den anledningen orkar jag inte kasta mig in i dessa fejartag just nu, jag vet hur många veckor det kan ta för att färdigställa allt igen.

Jag och mor trotsade snöstormen och gav oss iväg ut i helvetet. Jag var dyngsur när jag kom in.. Inte så inspirerande att få in två stora, långhåriga lufsar heller när det är så slaffsigt ute. Tack gode gud för överkast! Efter promenaden var det som sagt tänkt att jag skulle fara till min karl och hjälpa honom med tårtbak, men han ringde och sa att jag inte behövde pga vädret. Mycket snällt. Inte för att jag på något sätt ogillar att baka tårta. Jag ogillar däremot att köra bil när väglaget egentligen inte tillåter.

I morgon är det B´s stora dag! Han blir stor pojke. Det ska firas brakfest på lördag, men i morgon blir det restaurangbesök och detta har jag stora förhoppningar om att det kan bli mycket trevligt.
   Nu ska jag torka håret så att jag kan gå och lägga mig nångång.


Min Booo!

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0