random rubrik

Hej kompisar.
Jag måste säga att jag har en bättre dag idag. Trots huvudvärken.


Jag sitter i mitt lugn och dricker kaffe. Det är trevligt. Jag blev hysteriskt sugen på kladdkaka, så jag slängde ihop en. Den blev fantastisk. Alldeles geggig i mitten som jag vill ha den. Ibland måste jag få tillåta mig själv att synda. Särskilt till mitt-på-dagen-fikan. Och vad göres när bullarna är slut? Nånting vill man ha till, så är det  bara. Inte för att jag känner mig mer nöjd nu.. Hm konstigt det där.

Jag har en väldigt lugn jobbdag idag, så jag tänkte att jag ska ha lite hemmaspa. Det är alltid trevligt.


The worlds greatest. Angelica.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. så jävla söt!

2009-02-22 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0