Mitt på dagen

Goddag kompisar.
Jag är en dålig människa som  uppdaterar så dåligt. Jag är egoistisk i det fallet. Jag måste tänka på er som är beroende av mina skojjiga inlägg. Jag ska bättra mig.


Update av måndagen:
Jag klev upp lagom tidigt enligt mig själv, 10:00. Kändes alldeles perfekt. Drog ihop en representabel frukost, satte i mig denna oerhört snabbt. Jobbade några timmar och stack vid 14-tiden iväg på lunchmöte. Det var givande och gott. Kyckling med ris och apelsinsås. Den fann sin plats i magen så att säga. Vid 16 var vi färdiga och jag begav mig mot mina vidder. Jag gick en promenad och åt middag. Sedan tillbringade jag resterande timmar vid datorn. Kul.

Fair enough, nu har ni inte missat så mycket.
Idag har jag många saker som ska fixas. Får se hur mycket jag hinner med.
Jag måste bara tillägga att jag är förjävla teknisk. Nästan så att jag kan legitimera mig ; Tekniskt geni. Det känns skit bra!
Jag finner en lösning på det mesta, och det tycker jag om mig själv för.
   På lördag är det alla hjärtans dag som inte kan ha undgått någon. Undrar vad min karl ska ta med mig på för spännande upplevelse?



Work is calling.
later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0