a life kind of thing

Hellööuu!
Dålig uppdatering, jag vet. Det blir så när jag finner andra saker mer intressanta än att skriva här. Så är det ibland. Livet är hårt.


Helgen har susat förbi i vanlig ordning. Känns inte som att jag gjort något speciellt egentligen. I fredags fikade jag med Ann-Louise och sen på kvällen bänkade jag mig med en chipspåse framför "Lets dance".
Igår (lördag) vaknade jag mitt på dagen (inget jag är stolt över). Drev runt här hemma ett par timmar, sedan begav jag mig till Tina för att kolla in nya lägenheten och fika. Schysst lägenhet de lyckats få tag på, över mina förväntningar!
Fikat var också trevligt. Hon påstod att jag bara måste se en skiiiita bra film, den hette nå´t i stil med "min granne totouro" (ha överseende med stavningen) och den hade charmen, minst sagt.
Efter denna trevliga stund kastade jag mig i bilen för att hämta några pryttlar här hemma, stanna till vid stallet och sen for jag till Rånäs. Min karl skulle laga mat. Det var gott.

Nu ska jag upp dit igen, dom tycker tydligen om mig. Känns ju så.
Hörs åter i morgon när en ny vecka tar fart. Eller kanske senare om jag har tråkigt.


Strike a pose bitches!

hejdå hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0