Weekend

Hej,
Sitter och hanterar mina söndagstankar nu. Av någon outgrundlig anledning så är jag extra kreativ på söndagskvällarna.
Tar mig för saker att göra och befinner mig i ett allmänt bra tillstånd.


Jag greps av en hostattack alldeles nyss och ilade iväg till köket för att slänga ihop te. Drog ner en kopp ur skåpet, fyllde med vatten och kastade in i micron. Medans jag då väntade försvann hostan. Helt otippat. Vi måste ha nå´t himla bra te som gör en inverkan så snabbt. Utan direkt kontakt dessutom. Jaja, jag slapp hostan men nu sitter jag och tvingar i mig en kopp te jag inte ens vill ha..Frågan är om jag inte hellre hade stått ut med hostan..Söndagstankar.

För att lättare skrida till verket när det gäller mina kreativa tankar måste man ju lyssna på kreativ musik. Skapa-musik.
Blev ytterst förvånad nyss när jag märkte att jag bara har bajsmusik i datorn, känns inte kul alls.
Och så fort man öppnar nedladdningsprogrammet kan man inte komma på något alls. Kul.

Förresten satt jag klistrad framför tv:n igår när "Blondinbella" medverkade i "extra extra" och herregud vad ful hon va´!
Hon gör sig på bild, men fasen inte i TV.

hej!


Snart är det vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0